رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مورینیو به تازگی لوئیس کمپوس را به اعضای تیم فنی رئال اضافه کرده است

Jose Mourinho, Real Madrid training
 

- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال ، لوئیس کمپوس را به عنوان استعدادیاب و مامور کسب اطلاعات درمورد تیمهای حریف و بازیکنان حریف استخدام کرده است.

بدین ترتیب کمپوس، چهارمین پرتغالی در کادر فنی رئال خواهد بود. تیمی متشکل از ژوزه مانوئل فریه را د مورایس، روی فاریا و سیلوینیو لورو. تنها دستیار اسپانیایی مورینیو، آیتور کارانکا است.

کمپوس، خرید جدید کادر فنی رئال مادرید، دوست شخصی مورینیوست.او در تیمهای متعددی در پرتغال مربی گری کرده و سال گذشته دی وی دی «مربی گری برای بازی کردن » را تهیه و تنظیم کرد.

 

لوئیس کمپوس از هم اکنون کارش را در شهرک ورزشی والدبباس آغاز کرده

اعضای کادر فنی رئال مادرید بدین ترتیب است:

ژوزه مانوئل فریه را د مورایس (ژوزه مورایس): او در اکتبر 2009 برای پر کردن حای آندره ویلاس بواس در اینتر، به تیم مورینیو پیوست. باجدایی مورینیو از اینتر در ژوئن 2010، مورایس با این مربی پرتغالی، به مادرید آمد.

روی فیلیپه دا کنیا فاریا (روی فاریا)  : شاید سرشناس ترین چهره در میان اعضای کادر فنی مورینیو باشد. مربی بدنساز رئال مادرید با گذشت زمان، به یکی از افراد جدایی ناپذیر کادر فنی رئال مبدل شده است. مورینیو در کنار فاریا به موفقیتهای فراوانی دست یافته اند . سبک کاری او، سبکی متفاوت است

سیلوینیو د آلمیدا لورو (سیلوینیو لورو): لورو یکی از سرشناس ترین دروازه بانان پرتغالی است که 23 سال در دسته اول رقابتهای لیگ پرتغال حضور داشته و الان کاسیاس و آدان را هدایت می کند

آیتور کارانکا: تنها دستیار اسپانیایی ژوزه مورینیو. او در تمام تیمهایی که کار کرده، همیشه رابطه نزدیک و صمیمانه ای با یکی از بازیکنان سابق آن تیم که شناخت خوبی از تیم فعلی دارد به همکاری پرداخته. الان و در رئال، آیتور کارانکا این نقش را برعهده دارند و تنها اسپانیایی کادر فنی است. البته در تمام کنفرانس های خبری که مورینیو نمی تواند یا نمی خواهد در آنها شرکت کند کارانکا، به جای او این کار را انجام می دهد و حتما به یاد دارید که ژوزه مورینیو در آخرین کنفرانس خبری اش در فصل گذشته که با حضور تمام اعضای کادر فنی درکنارش برگزار شد، روی میز کوبید و ترانه کارانکای پرتغالی، کارانکای پرتغالی را می خواند.و سایر اعضای کادر فنی هم او را همراهی می کردند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ] [ 10:46 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید